نرم افزارهای کاربردی در الکترونیک
دانلود رایگان نرم افزار های الکترونیک . پروژه .

*****این نرم افزارها حاصل کار افرادی است که سخت تلاش می کنند تا ضمن ایجاد نرم افزارهای مجانی برای همه، کارایی آن را نیز به بالاترین حد برسانند…


این نرم افزار، واسط کاربری محرک و زیبایی را برای قرارگیری سازماندهی شده ی shortcut ها ایجاد می کند. هیچ محدودیتی برای اضافه کردن ندارید و می توانید با افزودن ویژگی “پشتیبانی از نوار وظیفه”، پنجره هایی که در حین کار کوچک می شوند را به شکل آیکن هایی در RocketDock در آورید.

 

 دانلود RocketDock


اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که علاقه ایی به کار با برنامه ی فوتوشاپ ندارید و یا اینکه نمی خواهید چیزی را اصولا “کرک” کنید، GIMP راه نجات شماست. GIMP برنامه ی مفید و متنوعی برای ویرایش تصاویر و حتی ساخت تصاویر متحرک، gif، است.

 

دانلود GIMP


این برنامه مایکروسافت از سیستم تان در برابر ویروس ها، جاسوس افزارها و سایر بد افزارها حفاظت می کند. Microsoft Security Essentials مجانی برای دانلود است و بدون دردسر نصب می شود. علاوه بر این، همواره به روز می ماند تا خاطر شما را جمع کند که سیستم تان با آخرین فناوری محافظت می شود.

 

 دانلود Microsoft Security Essentials


برای استفاده از DVD ها، VCD یا SVCD ها، سی دی های صوتی، پخش ویدیوهای آنلاین (مثل پخش کانال ها از طریق اینترنت)، به یک پخش کننده نیاز دارید؟ علاوه بر این حتما از نصب متوالی codec ها خسته شده اید و نمی خواهید یک دوجین codec را نصب کنید. VLC در عین اینکه یک پخش کننده ی قوی است، codec های درون ساخته اش شما را از نصب اضافات بی نیاز می کند.

 

دانلود VLC Media Player


مرورگر فایرفاکس نرم افزاری مجانی و متن باز از سری مجموعه نرم افزارهای بنیاد موزیلا است. علاوه بر خصوصیات امنیتی فایرفاکس، می توان به خصوصیات دیگر مانند پنجره های تب شده، مرور محرمانه، مسدود کننده ی تبلیغات بالاپر، مدیریت دانلود و استفاده از هزاران افزونه اشاره کرد. طبق گفته ی بنیاد موزیلا، ۳۵۰ میلیون کاربر تا مارس ۲۰۱۰ از این مرورگر استفاده می کنند.
راستی می دانستید هر فردی که بتواند یک حفره امنیتی بحرانی در فایرفاکس را به بنیاد موزیلا گزارش دهد، ۵۰۰ دلار جایزه به همراه یک تی شرت فایرفاکسی جایزه خواهد گرفت؟

 

دانلود Mozilla Firefox


بهترین ابزار برای تمیزکاری ویندوز CCleaner می تواند باشد. از محرمانگی آنلاین تان حفاظت کرده و سیستم تان را سریعتر و امن تر می سازد. استفاده از آن نیز بسیار ساده است.

 

دانلود CCleaner


نرم افزاری آزاد برای ایجاد سی دی ها، DVD ها، بلوری ها و HD-DVD ها است. اگر چه نام XP دارد اما در ویندوز ۷ نیز عالی کار می کند. علاوه بر این ها، CDBurnerXP شامل ویژگی هایی برای ایجاد فایل های ISO است. استفاده از این نرم افزار کاملا مجانی بوده و شامل هیچ تبلیغ افزار یا محتوی مزاحم برای کاربر نیست.

 

دانلود CDBurnerXP


با استفاده از Fences می توانید آیکن ها را بر روی دسکتاپ تان سازمان دهی کنید. علاوه بر این می توانید آیکن های بدون استفاده بر روی صفحه ی کاری تان را مخفی کنید.
Fences بر روی دسکتاپ، نواحی سایه دار شامل آیکن هایی ایجاد می کند که قابلیت تغییر اندازه و حرکت را دارند. اگر بر روی فضای خالی دو بار کلیک کنید، تمام آیکن های حصار شده به حالت قبل باز می گردند.

 

 دانلود Fences


و این هم یک سایت با کلی نرم افزار امیدوارم خوشتون بیاد. نظر یادبون نره

www.gadgetsforvista.net/




تاریخ: چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط hossein

صفحه قبل 1 صفحه بعد